وقتی دلتنگشیم
یا مهدی(ع) ادرکنی
دلم برایش تنگ شده است خدایا او رابفرست

بعضی وقتها اتفاقی میافته که ادم دلتنگ یکی از عزیزانش میشه....

من هم هر وقت تنهام یادش می افتم...

هر وقت مشکل دارم یادش می افتم....

هر وقت دنیا برام اونقدربزرگ میشه که دیگه هیچکس وتوش نمیشناسم دلتنگش میشم...

وقتی بیمار ومریضی میبینم  یادش میافتم...(دوستان شما رو به این شبهای عزیز برا تمامی بیماران دعا کنید)

وقتی از بی وفاییها ودورویی ها ونفاق آزرده میشم دلتنگش میشم...

وقتی از دیدن ظلم وتباهی وشکنجه مسلمانها دلشکسته میشم دلتنگش میشم...

وقتی میبینم عزیزی درد میکشه ومن نمیتونم کمکش کنم دلتنگش میشم...

وقتی کنارم نیست ونمیتونم ببینمش دلتنگش میشم...

این روزها همش دلتنگشم !!!!

خدایا به خودت وبزرگیت قسم وقتشه ما منتظرشیم اجازه خروج از زندان غیبت رو به صاحب دلمون بده...الهی آمین

اللهم عجل لولیک الفرج



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 6 مرداد 1391برچسب:دلتنگ ,اللهم عجل لولیک الفرج, :: 13:39 :: نويسنده : حمیدی

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یا مهدی ادرکنی و آدرس diyarebaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 297
بازدید کل : 101232
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1